GameNow WP Theme

DarkLight
ΙΔΟΥ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι καμιά γλώσσα του κόσμου δεν διαθέτει ανάλογη λέξη με την ελληνική λέξη «μαλάκας».
Λέξη αρχαίας καταγωγής, που στην κυριολεξία της δεν εκφράζει παρά μια από τις πλέον συνήθεις και πανανθρώπινες σωματικές λειτουργίες, και που, στη μεταφορική χρήση της, την έννοιά της καθορίζει αποκλειστικά το περιβάλλον της. Το ποιος τη λέει, το πώς τη λέει και το γιατί τη λέει.

Έννοια, που μπορεί να κάνει εναργή τα πιο αντίθετα συναισθήματα και που μπορεί να μεταλλαχθεί από το ένα άκρο στο άλλο της εννοιολογικής της γκάμας χωρίς την παραμικρή επεξήγηση. Αρκεί μια άτυπη μυστική συμφωνία των νεοελλήνων, με βάση την οποία ξέρουν σαφώς πότε και πώς να την χρησιμοποιούν, αλλά και να την αποδέχονται ως προσωπικό τους χαρακτηρισμό.

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μόνο ένα ενδεικτικό, και βεβαίως σατιρικό, παράδειγμα του τρόπου χρήσης της.

Πάντως δεν γεννάται αμφιβολία ότι η λέξη «μαλάκας» αποτελεί το στυλοβάτη μιας περιόδου της ελληνικής κοινωνίας, που πολλοί τη χαρακτηρίζουν «σκέτη μαλακία».

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ:
Ο βρώσιμος:
Φάε ένα μαλάκα

Ο υπέρβαρος:
Πολλά κιλά μαλάκας

Ο πανταχού παρών:
Να ο μαλάκας

Ο ορατός:
Κοίτα ένα μαλάκα.

Ο αυτοπαθής:
Μαλάκα μου!

O Interactive Multimedia:
Μαλάκας είσαι και φαίνεσαι.

Ο απτός:
Με πιάσανε μαλάκα.

Ο κατοχυρωμένος:
Μαλάκας με πατέντα.

Ο αρχαίος:
Μαλάκας με περικεφαλαία.

Ο εγκεκριμένος:
Μαλάκας με βούλα.

Ο ορθογραφημένος:
Μαλάκας με Μ κεφαλαίο.

Ο στάσιμος:
Έμεινα μαλάκας.

Ο αλγεβρικός:
Μαλάκας στο τετράγωνο.

Ο γκέι:
Είσαι και πολύ μαλάκω!

Ο νυχτωμένος:
Ξύπνα, μαλάκα.

Ο χαμένος:
Πού είσαι, ρε μαλάκα;

Ο απρόοπτος:
Την έκανε πάλι ο μαλάκας!

Ο βαθμοφόρος:
Α, τον αρχιμαλάκα!

Ο αμφίβολος:
Καλά, μαλάκας είσαι;

[………………………………]

-Κάθε Έλλην πολίτης θεωρείται μαλάκας μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου, απόδειξη η οποία όμως είναι αδύνατον να υπάρξει.

-Ο μαλάκας δε χρειάζεται σπουδές, χαρτιά ή ταυτότητα. Τον αναγνωρίζουν παντού με το πρώτο.

-Όλοι οι Νεοέλληνες μαλάκες είναι τεχνητοί, επειδή είναι μαλάκες αν και εφόσον τους θεωρούν μαλάκες οι άλλοι. Οι μόνοι φυσικοί μαλάκες είναι οι πολιτικά φανατισμένοι και οι χρήστες ναρκωτικών.

-Ο κάθε μαλάκας είναι ερωτευμένος με τον εαυτό του και προπαντός με τη νοημοσύνη του.

[………………………………]

Επιμέλεια: Βίτσος, Διονύσης
Έτος έκδοσης: 2009
ISBN: 978-960-438-060-5
Σελίδες: 90, Τιμή: € 13,72

ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ «BOOKS AND THE CITY»


Σχόλια για το βιβλίο: 5
  • Κώστας Αυλωνίτης
    17 Ιουλίου 2010
    #1

    Ευφυές και ξεκαρδιστικό βιβλίο για την εθνική μας λέξη. Πολύ ωραίο για την παρέα.

  • Νικος Μαντελος
    26 Ιουνίου 2011
    #2

    Αυτο το βιβλιο πρεπει να ειναι σιγουρα γραμμενο απο ενα Αρχιμαλακα, και απευθυνετε σε Μαλακες. Να εισθε σιγουροι οτι οποιος το αγορασει θα ειναι ενας μεγαλος Μαλακας.
    Χριστος και Παναγια μαζι σας, μα τι παθατε τελος παντων εσεις οι Νεο Ελληνες? Μαλακιστηκατε? Ο ενας για χρονια τωρα σατιριζε την Ελλαδα και τους Εληνες με τον Καραγκιοζη. Αλλος τωρα θελει ολους του Ελληνες Μαλακες και να υμνησει την ‘Μαλακια’. Μπα σε καλο σας! Μα δεν βρηκες Χριστιανε μου κατι καλυτερο να γραψεις για την Ελλαδα και τους Ελληνες.

  • Διονύσης Βίτσος
    26 Ιουνίου 2011
    #3

    κ. Νίκο Μαντέλο: Έχετε πάρει το βιβλίο στα χέρια σας; Με το που θα το πάρετε και θα αντικρύσετε το εξώφυλλο, θα απαντήσετε αμέσως σε όλες τις ερωτήσεις που θέτετε!

  • αντούαν
    23 Φεβρουαρίου 2012
    #4

    Οι Αγγλοσάξονες έχουν ολόιδια λέξη: «wanker»

  • Bravo.
    16 Μαρτίου 2012
    #5

    πολύ καλό μαλάκα.

Γράψτε το σχόλιό σας:





Το βήμα των αναγνωστών μας
Θεματικές κατηγορίες βιβλίων Νέα άρθρα στο Πολιτισμός Πολίτης
  • Η Επανάσταση της 3ης Σεπτεμβρίου 1843, μέσα από την εφημερίδα Αθηνά της 8ης Σεπτεμβρίου 1843 [η αναίμακτη Ελληνική μετάβαση στην συνταγματική μοναρχία]
  • Οι Λουμπαρδιανοί, οι Λιουραίοι, οι άλλοτε Ζακυνθινές εκλογές και ο ΄Αγγελος Καντούνης
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΖΟΥΠΑΝΟΥ: «MAISON DE TOLERANCE» ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ «ACTION». Φρόυντ και Στανισλάβσκι ή Λακάν και Μπρεχτ; Ιδού η Απορία!
  • «ΙΝΑ ΤΙ», Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΙΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗ
  • Ο ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ GIAN BATTISTA MORATELLI ΚΑΙ Η ΛΗΞΗ ΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΤΟΥ 1806
  • ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΒΟΥΡΗ: Έξω ο Πάρις από την Ευρώπη! Η «Ωραία Ελένη» του Jacques Offenbach σε σκηνοθεσία Ισίδωρου Σιδέρη
  • ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ, Η ιδιαίτερη ηθική βάση μιας Χρεοκοπημένης Κοινωνίας
  • «ΤΑ ΚΑΚΟΡΙΖΙΚΑ», της Θάλειας Γρίβα, στο «θέατρο 104»
  • Δ. Αρκαδιανος – Μ. Γιαννουλης: “Δημοτικά τραγούδια και χοροί των χωριών της Ζακύνθου” || Λαογραφική έρευνα
  • ΣΠΥΡΟΣ ΞΕΝΟΣ: Διονύσιος Παν. Στεφάνου:«Η αποδοχή μου [της Πρωθυπουργίας] δεν θα είχε κανένα άλλον σκοπόν παρά να γίνει η κηδεία μου πολυτελεστέρα. Αλλά δι’ αυτό εμέ δεν με ενδιαφέρει».